MEALSHAKES UNTUK ANAK YANG 'PICKY EATERS'

"ASSALAMUALAIKUM"
 
Para ibu mesti risau dan gelisah jika berat badan anak mereka masih lagi dibawah garisan kuning. Walaupun makin ramai kanak-kanak yang mengalami obesiti sekarang, masih ramai juga kanak-kanak yang susah nak makan atau hanya nak makan makanan yang mereka gemari. Kebiasaannya, makanan yang mereka gemari tidak mengandungi khasiat-khasiat yang diperlukan oleh badan untuk proses tumbesaran. Mereka ini digelar 'picky eaters'.

Hari ni nak cite cket pasal Mealshakes SHAKLEE. Betapa saya dan pastinya para ibu yang lain berasa amat bersyukur dipertemukan dengan MEALSHAKES SHAKLEE.Perisa Vanilla plak tuhhh. Sedapppp!!  Alhamdulillah. 






Apa yang hebat sangat sal MEALSHAKES SHAKLEE ni? Sampai ramai sangat orang duk bercakap sal MEALSHAKES ni. Banyak sebenarnya khasiat2 dan nutrient2 penting yang diperlukan oleh kanak2 dalam tempoh membesar ni. Almaklumla, kanak2 sekarang ni termasuklah bayi, abis pantang je dah dihantar ke nursery. Bercampur dengan anak2 laen yang mungkin sedang selsema, batuk, demam dan macam2 la penyakit berjangkit. Lau antibodi tak kuat memang senang sangat nak berjangkit. Kesian kan kat anak2. Mealshakes leh bantu tingkatkan antibodi anak2. Yelah kan, bile sume khasiat cukup lam badan, antibodi pun kuat la. 

Ni je ke khasiat MEALSHAKES???


Memang tak laaaaaa. Jom terjah bawah lagiiiiiiii.................


15 kebaikan MEALSHAKES untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu:

  1. Kurangkan Ekzema
  2. Untuk Tumbesaran
  3. Untuk Perkembangan Minda
  4. Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  5. Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  6. Untuk Anak kekal aktif
  7. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Membantu anak fokus
  10. Membantu kurangkan kekerapan asthma
  11. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. Supplement yang sangat mudah disediakan,boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

 Berapa harga MEALSHAKES ni? Murah je sayang2 semua. Jangan sesekali kedekut untuk melabur demi kesihatan anak2 sekali je daripada tiap2 bulan duk ulang alik ke klinik, bayar ubat2 klinik, masuk wad, bayar wad plak. 
Prevention is better than cure. Sebelum anak2 dapat sakit, jom kita sama2 tingkatkan sistem imunisasi diorang. 

Siapa sayang anak2 WAJIB dapatkan MEALSHAKES untuk anak2 mereka. Saya sebagai ibu ni memang tak sanggup nak tengok anak saya sakit. Sedih yang teramat. Sebab tu jugak la saya mula berjinak2 dengan SHAKLEE. Always Green and Safe. 



 ~ produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit ~


JOM DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE SEKARANG!
DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT PENJIMATAN BERGANDA-GANDA DARIPADA SHAKLEE.


[ INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE?
HUBUNGI SAYA SEKARANG!! 
HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN.
 DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSKLUSIF DI FACEBOOK ]

Setiap pembelian produk Shaklee akan mendapat konsultasi khusus dari saya.

Pertanyaan Lanjut:
Nur Zafirah Mohd Nor
Shaklee Independent Distributor ID : 956778
SMS/Whatsapp: +6011 2831 6400
Facebook : Mama Alisha Vitashoppe
Email : nzafirah91@gmail.com

0 comments:

 
Copyright © SAKURA BEAUTY AND HERBS | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in